Saudi Penggal Lelaki Yang Mengambil Gambar Wanita Telanjang

3 ulasan
 
Pemerintah Saudi telah memenggal seorang lelaki kerana menyerang seorang wanita dan mengambil gambar telanjang wanita tersebut untuk memerasnya seakan-akan ia telah berbuat salah. 
 
Menurut laporan, lelaki itu merosakkan pintu apartment wanita tersebut lalu masuk dan menyerang suaminya sebelum menelanjangi wanita itu, kemudian dia mengambil gambar wanita itu untuk memerasnya dengan alasan kerana telah bergambar yang melanggar adab.

Lelaki tersebut berjaya ditangkap polis dan di jatuhi hukuman pancung oleh mahkamah Saudi.

Walau bagaimana pun Kementerian Dalam Negeri Saudi tidak menyebutkan identiti diri lelaki tersebut, dan mengatakan ia telah dipenggal dengan pedang.

3 Responses so far.

  1. Salam Adilfitri .... Jalan jalan mencari Ilmu

  2. admin says:

    Selamat hari raya untuk kamu juga...

  3. IBU TIJA says:

    Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

Iklan

sila klik ~ Jus Hebat Untuk Lelaki dan Wanita

sila klik ~ Bisnes Tanpa Modal Walau Sesen Pun - Komisyen 100 - 200 peratus

sila klik ~ RM 1.00 setiap pendaftaran

Komen sajer ler...