Ngeri, buruh binaan mati terjatuh dan muka tercucuk besi konkrit

1 ulasan
 
 Ngeri!. Hanya itu yang dapat diperkatakan mengenai kejadian ini.
Jika anda dipihak saya, apakah kata-kata yang dapat anda terjemahkan bagi keadaan seperti ini?. Jika saya?. Berhati-hati semasa bertugas!.

sumber: itsmesaiful.blogspot.com
Readmore...

Oh Tidak ~ Belut masuk kemaluan ketika berendam di kolam Spa

3 ulasan
 
Percubaan memperoleh kulit halus dan awet muda membuatnya nekad melakukan rawatan tubuh melampau, iaitu spa belut. Namun rawatan kecantikan ini berakhir pembedahan akibat belut masuk ke pundi kencing melalui zakarnya. Kerana ingin kelihatan lebih muda, Zhang tanpa ragu berendam dalam air mengandungi beratus-ratus belut yang didakwa akan memakan lapisan kulit mati di tubuhnya.

Setelah mandi, Zhang Nan, lelaki berusia 56 tahun ini merasakan sakit yang amat sangat pada alat pentingnya. Ketika itu beliau menyedari seekor belut berada di uretranya dan masuk ke dalam kandung air kencingnya. "Apabila selesai mandi saya boleh merasakan belut menggigit tubuh saya. Kemudian saya merasakan sakit yang makin teruk dan melihat belut kecil menggigiti hujung zakar saya dan masuk ke lubang kecil di dalamnya, "ujar warga Honghu, wilayah Hubei China.

Walaupun berusaha menarik keluar belut tersebut, tubuh belut yang licin membuat Zhang tak dapat menghalang ikan mirip ular ini masuk ke tubuhnya. Ia lantas bergegas ke rumah sakit dan akan menjalani pembedahan selama tiga jam untuk mengeluarkan belut sepanjang enam inci atau lebih dari 15 cm dari kandung air kencingnya. Belut tersebut telah mati masa doktor menemuinya.


Benarkah anda rakyat Malaysia, ...BUKTIKAN...untuk mengesahkannya sila KLIK SINI! 
Readmore...

Lagak Rosmah Mansor, dayusnya suami bernama Najib Razak

2 ulasan
 
Big Mama mendayuskan Najib sebagai seorang suami. ~ Tentu ada sesuatu yang tak kena...

Big Mama yang hidupnya hanya untuk bersenang dan menghabiskan harta negara demi memuaskan nafsu serakahnya yang tak kunjung padam. ~Apa dia ingat dia tak akan padam suatu hari nanti...

...dan Najib rela mendayuskan dirinya demi Rosmah Mansor ~ Siapa suami sebenarnya bagi pasangan ini, Rosmah atau Najib?

Readmore...

Penceramah sensasi Umno tarik balik saman 'rakan seks’nya

1 ulasan
 
Media melaporkan Ummi Hafilda menarik balik saman fitnah RM100 juta yang difailkan terhadap bekas rakan perniagaannya Nor Azman Abdullah @ Baginda Minda dan pengendali laman berita Malaysiakini.

Sebelum ini Baginda melaporkan Ummi ialah rakan seksnya.

Bagaimanapun Ummi menafikannya dan menyaman Baginda.

Ini adalah saman yang kedua difailkan Ummi Hafilda terhadap dan Mkini Dotcom Sdn Bhd selepas saman pertamanya dibatalkan pada 13 April lepas oleh Hakim Mahkamah Tinggi Datin Zabariah Mohd Yusof selepas peguam kedua-dua pihak tidak hadir ke mahkamah semasa kes itu disebut di hadapannya.

Singham bagaimanapun memberi amaran kepada Ummi Hafilda sekiranya beliau ingin menfailkan semula saman itu buat kali ketiga, itu adalah peluang yang terakhir untuknya berbuat demikian.

Saman ditarik balik kerana faktor writ yang dikatakan tidak teratur.

Beberapa ketika dulu, Ummi pernah dikaitkan dengan seorang usahawan dari Sarawak Dato S’ng.

Ummi Hafilda adalah merupakan penceramah utama Umno semasa PRK Kerdau tempoh hari dan ditugaskan untuk ‘menyerang’ peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan menjeritkan kata-kata kesat dan lucah di pentas berdekatan.

Masih diingati, ketika itu Ummi menaiki kereta mewah dengan beberapa orang bodyguard Umno dan bertugas beberapa hari sepanjang kempen PRK berkenaan.

Ummi dilaporkan muflis oleh Jabatan Insolvensi tetapi digilap semula imejnya oleh lidah rasmi Umno Utusan Malaysia, khas untuk mengetengahkan isu-isu Anwar dengan beberapa dakwaan. ~ selamatkanpahang
Readmore...

Projek ngankut puteri umno dalam banjir

1 ulasan
 
Bukan nak tunjuk riyak! bukan nak tunjuk lebai berkebajikan atau ngada-ngada tunjuk baik !!...tapi iniLah perkhidmatan ku semasa gadis2 dan janda2 dalam kesusahan banjir,.. servis ni hanya untuk puteri umnQ wanita umnQ dan DAP saja, ... kita tengok apa patriOt umnQ kata

Kredit: Nazrio Dond Dolla
Readmore...

Khalid Samad dakwa pertemuan sulit mahu jatuhkan MB Selangor

1 ulasan
 
Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad mendakwa pihak-pihak tertentu telah mengadakan pertemuan tertutup membabitkan agensi-agensi agama dan pertubuhan bukan kerajaan Islam (NGO) untuk menjatuhkan kepimpinan Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim.

Langkah itu didakwa diusahakan ekoran kes serbuan ke atas Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC) dekat Petaling Jaya pada 3 Ogos lalu ekoran kononnya ada usaha memurtadkan umat Islam.

Khalid, yang juga Yang Dipertua PAS kawasan Shah Alam berkata, pertemuan membabitkan beberapa NGO Islam bersama Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) dan Pengerusi Majlis Agama Islam Selangor (Mais) Datuk Setia Mohamad Adzib Mohd Isa serta wakil dari Pejabat Peguam Negara.

“Mereka membincangkan memorandum untuk dihantar kepada Sultan Selangor, menyerang Menteri Besar berhubung isu Kristianisasi ini. Nampak-nampak gaya satu usaha bersungguh-sungguh ingin menjatuhkan Menteri Besar. Adalah diharapkan tiada Exco dari Pakatan Rakyat, lebih-lebih lagi dari PAS, yang turut serta,” kata beliau dalam entro blognya semalam di bawah tajuk “Coret Minggu Pertama Syawal”.

Bagaimanapun ketika dihubungi The Malaysian Insider, Khalid berkata beliau tidak pasti bila pertemuan itu diadakan tetapi telah diadakan bulan lalu.

Kata Khalid, sebelum era Mac 2008, semuan pihak termasuk Jais dan Mais mengambil sikap berdiam diri dengan cara pentadbiran kerajaan negeri pimpinan Barisan Nasional (BN).

“Tetapi di zaman Menteri Besar yang berkebajikan (pimpinan Khalid Ibrahim), bersih dari rasuah dan mementingkan rakyat, apa saja alasan boleh digunakan untuk menempelak Menteri Besar.

“Adalah dikhuatiri akan ada yang mula bertanya, “mengapa dulu diam, sekarang nak bising?” Seterusnya nanti ada pula yang akan menganggap dulu dapat bahagian! Sekarang habuk pun tiada, maka itulah sebabnya bikin kecoh,” katanya.

Dalam entrinya juga, Khalid berkata, Umno terus mengheret pihak istana untuk kepentingan politik parti komponen BN itu.

Katanya, ketika zaman BN memerintah Selangor, jarang sekali kedengaran berita Sultan Selangor kecuali berhubung program adat istiadat tetapi sekarang kerap diketengahkan.

“Itulah perangai Umno. Bila Umno sudah tidak laku, mereka ketengahkan Sultan sedangkan dulu mereka sendiri yang mencaci Sultan.

“Yang paling saya khuatir ialah tercemarnya imej pihak Istana dan DYMM Sultan Selangor sekiranya terus diheret sedemikian rupa oleh juak-juak Umno-BN,” katanya sambil menambah, institusi yang above politics’ atau ‘mengatasi pertimbangan politik’ ini akan tercemar dalam kelicikan politik Umno yang hanya ingin terus berkuasa walau apa sekalipun berlaku.

“Sanggup mengorbankan rakyat dan negara asalkan mereka kembali memerintah Selangor. Itulah dasar (bekas pemimpin Libya) Muammar Gaddafi, dan itulah yang mencerminkan dasar Umno sekarang!” kata Khalid lagi.

Mengenai isu tindakan Jais ke atas gereja tersebut, Khalid berkata, beliau sangat kecewa apabila mendengar Jais memohon sebulan lagi untuk menyediakan laporan.

“Ini akan pasti memberikan gambaran negatif terhadap profesionalisme Jais yang bertindak dengan begitu cepat ‘memeriksa’ sebuah Gereja tetapi begitu lambat dalam mengeluarkan laporan mengenainya.

“Saya difahamkan bahawa pihak DUMC telah bertemu dengan rombongan PAS dan secara umumnya menyatakan mereka tidak ada kena-mengena dengan majlis malam tersebut,” katanya ia adalah majlis NGO yang memohon jasa baik mereka untuk membenarkan mereka menggunakan dewan milik gereja dan itu sahaja.

“Laporan ‘memurtadkan orang Islam’ diterima dari pihak yang tidak dikenali dan pihak Jais bertindak tanpa siasatan yang lebih terperinci. Pihak yang tidak dikenali’ yang melaporkannya mungkin berniat jahat dari awal?” katanya lagi.

Dalam pada itu, Menteri Besar Selangor berkata laporan lengkap daripada Jais akan diterima selepas beliau pulang ke tanah air dari lawatan kerja ke Jerman pada 16 September ini.

“Kami masih lagi menunggu laporan lengkap Jais itu dan saya tidak sabar untuk mengetahuinya, Sekembalinya dari Jerman kita jangka akan menerima laporan tersebut,” katanya dipetik Sinar Harian hari ini.
Readmore...

Ayah Tembak Mati Anak Perempuannya yang Janda Setelah Melahirkan Bayi

2 ulasan
 
Seorang lelaki Jordan ditangkap dan dikenakan dakwaan pembunuhan kerana menembak anak perempuannya yang janda selepas melahirkan bayi kembar dihospital. Demikian dilapor AFP, Selasa (5/9/2011).

"Pasukan penyelidik di Amman mendakwa lelaki tersebut setelah mengaku menembak anak perempuannya yang berusia 24 tahun pada Sabtu lalu di Deir Alla, Jordan Valley," demikian disampaikan pegawai berkaitan.

Bapanya, seperti dilaporkan pegawai berkaitan, mengaku terkejut anak perempuannya hamil dan marah sehingga dia menembaknya sehingga mati. Anak perempuannya menjanda selama empat tahun dan kehamilannya dianggap sesuatu yang sangat memalukan.

"Pelaku mengatakan akan memeriksa keadaan anak perempuannya, lalu menembaknya di bahagian kepala," demikian kata ketua RS, Ahmad Hwarat, tempat kejadian itu berlaku.

Pembunuhan adalah sesuatu yang dihukum dengan hukuman mati di Jordan tetapi pembunuhan "honour killings" di mahkamah sering hukumannya dikurangkan kerana permintaan keluarga. Sekurang-kurangnya 15-20 perempuan dibunuh setiap tahun di negara-negara Arab walaupun kerajaan tempatan sudah berusaha untuk mencegahnya.
Readmore...

Saudi Penggal Lelaki Yang Mengambil Gambar Wanita Telanjang

3 ulasan
 
Pemerintah Saudi telah memenggal seorang lelaki kerana menyerang seorang wanita dan mengambil gambar telanjang wanita tersebut untuk memerasnya seakan-akan ia telah berbuat salah. 
 
Menurut laporan, lelaki itu merosakkan pintu apartment wanita tersebut lalu masuk dan menyerang suaminya sebelum menelanjangi wanita itu, kemudian dia mengambil gambar wanita itu untuk memerasnya dengan alasan kerana telah bergambar yang melanggar adab.

Lelaki tersebut berjaya ditangkap polis dan di jatuhi hukuman pancung oleh mahkamah Saudi.

Walau bagaimana pun Kementerian Dalam Negeri Saudi tidak menyebutkan identiti diri lelaki tersebut, dan mengatakan ia telah dipenggal dengan pedang.

Readmore...

Selama 40 Tahun, Ayah Rogol Dua Anak Kandungnya...

1 ulasan
 
Kes sumbang mahram atau hubungan satu darah kembali mengejutkan masyarakat awam Austria. Seorang ayah berusia 80 tahun didakwa mengurung dan merogol dua anak kandungnya selama 40 tahun di rumahnya.

Dilapor BBC, Khamis, 25 Ogos 2011, bapa terkutuk itu mengurung kedua anak perempuannya sejak dari usia 12 dan 4 tahun di bahagian dapur sempit di rumahnya di kota Branau, Upper. Dua wanita yang ketika ini berusia 53 dan 45 tahun ini mengaku hanya diberi kerusi kayu untuk tempat tidur mereka.

"Kedua-dua wanita itu terencat akal dan menderita dipukul dan lain-lain kecederaan yang ganas," kata Hermann Feldbacher, jurucakap polis wilayah Upper.

Polis mengatakan bahawa kes ini terbongkar pada bulan Mei, namun baru tersebar di media pada bulan ini. Kes terungkap setelah lelaki itu dipukul hingga pengsan oleh salah seorang anaknya yang hendak diperkosa. Selama dua hari, mereka membiarkan si ayah terbaring di lantai tanpa membantunya sedikitpun.

Salah seorang korban melarikan diri dan melaporkan kes ini ke seorang pekerja sosial yang meneruskannya ke polis. Bapa terkutuk yang ditemukan masih terbaring di lantai lalu dilarikan ke hospital.

Lelaki yang tidak disebutkan namanya ini didakwa atas tuduhan telah mengurung, menganiaya dan melakukan pelecehan seksual terhadap kedua anaknya. Dia membantah semua tuduhan tersebut. Pada masa ini dia ditahan di penjara selama menunggu proses pengadilan.

Menurut laporan polis, kedua mangsa terpaksa menuruti nafsu biadab si ayah kerana takut setelah diancam dibunuh dengan garpu dan kayu. Ibu mereka yang telah meninggal tiga tahun lalu juga diduga menjadi korban penganiayaan. Ketika ini kedua korban sedang dirawat oleh pakar sakit jiwa untuk mengatasi trauma dan beban mental yang mereka alami.

Readmore...

Tidur kurang sopan dalam bas...leceh betullah perempuan ni

1 ulasan
 
Mengantuk yer? Kot yer pun nak tidur... duduk ler betul2. Kan dah susahkan mata penumpang lain. Lain kali bawak ler tuala, kalau tertidur dalam keadaan terkangkang macam ni boleh ler tutup bahagian sensitif tu.


Readmore...

Datang untuk disunat, namun doktor potong kepala zakar

0 ulasan
 
Malang benar nasib seorang lelaki di Kentucky, Amerika Syarikat yang datang ke sebuah hospital untuk minta disunat. Doktor yang menyunat menemukan kanser ganas di balik kulit yang menutupi kepala zakar dan terpaksa dibuang.

Philip Seaton, pemandu trak berusia 46 tahun datang ke sebuah hospital di Kentucky pada Oktober 2007. Ia datang dengan keluhan radang atau inflamasi di kemaluan, lalu minta disunatkan agar alat kelakiannya jadi lebih mudah dibersihkan.

Namun ketika Dr Petterson menyayat kulit kemaluan yang menutupi kepala penis Seaton, yang ditemui bukannya radang melainkan rangkaian dengan pertumbuhan tidak normal. Dr Petterson menggambarkan keadaan itu sangat parah dan sudah menyerupai kobis yang membusuk.

Dr Petterson dan pasukannya mendiagnosis keadaan ini sebagai karsinoma sel skuamosa, sejenis kanser ganas yang biasanya menyerang permukaan kulit. Satu-satunya cara untuk mencegah persebaran sel kanker ke organ lain adalah sesegera mungkin membuang kemaluan Seaton.

"Yang saya lihat ketika itu bukan penis melainkan kanser. Saya lakukan pemotongan kerana saya fikir inilah cara paling tepat untuk menyelamatkan Seaton," ungkap Dr Petterson, seperti dikutip dari WDRB, Selasa (23/8/2011).

Akhirnya operasi yang tadinya hanya bertujuan untuk menyunat kulit kemaluan berakhir dengan pembuangan sebahagian, yakni menghilangkan bahagian kepala zakar yang sudah dijangkiti kanser. Pilihan yang sukar bagi doktor, namun harus dilakukan untuk menyelamatkan Seaton.

Sayangnya Dr Petterson melakukan kesalahan asasi dalam tindakan penyelamatan tersebut. Ia tidak memberitahu kepada Seaton atau keluarganya, terkait impak yang akan ditimbulkan termasuk hilangnya sebagian dari alat kelakian Seaton.

Seaton yang ketika terjaga mendapati alat kelaminnya sudah terpotong dan beliau tidak boleh terima, lalu membawa masalah ini ke mahkamah. Kes yang sudah terjadi 4 tahun lalu itu baru muncul ke media ketika kesnya mula didengar beberapa hari yang lalu.

Readmore...

Waspadalah!! Seorang Wanita Dapat Menarik Empat Lelaki Masuk Neraka

0 ulasan
 
Seorang wanita, pada hari akhirat akan menarik empat golongan lelaki bersamanya ke dalam neraka.

Pertama:- ayahnya
Apabila seseorang yang bergelar ayah tidak memperdulikan anak-anak perempuannya di dunia. Dia tidak memberikan segala keperluan agama seperti mengajar sembahyang, mengaji dan sebagainya. Dia membiarkan anak-anak perempuannya tidak menutup aurat. Dia hanya memberi kemewahan dunia saja maka dia akan ditarik oleh anaknya.


Kedua:- suaminya
Apabila si suami tidak memperdulikan tindak tanduk isterinya. Bergaul bebas, menghias diri bukan untuk suami tapi untuk pandangan kaum lelaki yang bukan mahram, apabila suami mendiam diri walaupun dia seorang alim yang sembahyangnya tidak ditangguhkan, puasa tidak tinggal maka dia akan ditarik oleh isterinya.


Ketiga:- abang-abangnya
Apabila ayahnya sudah tiada, tanggungjawab menjaga martabat wanita jatuh ke pundak abang-abangnya. jikalau mereka hanya mementingkan keluarganya saja sedangkan adik perempuannya dibiarkan melencong dari ajaran ISLAM, tunggulah tarikan adiknya di akhirat


Keempat:- anak lelakinya 
Apabila seorang anak tidak menasihati seorang ibu perihal kelakuan yang haram dari Islam, maka anak itu akan disoal dan dipertangungjawabkan di akhirat kelak, nantikan tarikan ibunya


Maka kita lihat betapa hebatnya tarikan wanita bukan saja di dunia malah di akhirat pun tarikannya begitu hebat.

Jadi kaum lelaki yang bergelar ayah/suami/abang atau anak wajib memainkan peranan mereka yang sebenarnya mengikut yang dituntut dalam Islam.

Semoga artikel ini bermanfaat untuk semua.

Readmore...

Sami ditahan atas tuduhan melakukan seks dengan kanak-kanak

0 ulasan
 
Seorang sami penganut Buddha terkemuka ditahan hari ini atas tuduhan melakukan hubungan seks dengan seorang gadis berusia 12 tahun.

Perbuatan tersebut telah melanggar undang-undang perlindungan kanak-kanak di negara itu.

Menurut polis, sami yang berusia 60 tahun itu didakwa melakukan perbuatan tersebut lebih dari setahun terhadap mangsa di sebuah kuil di pusat wilayah utara Anuradhapura.

Sebelum ini, beberapa sami telah disabitkan atas kesalahan yang sama tetapi kes ini merupakan antara kes berprofil tinggi dalam negara itu, di mana pesalah seks boleh dipenjarakan sehingga 15 tahun.
Readmore...

Tahap pencacai najis…tak habis-habis dengan bodohnya

3 ulasan
 
Kelakar betul melayu perkasa dengan melayu umno ni. Sejak akhir-akhir ni kerap sangat nak berdemo jalanan… maklumlah masing-masing nak tunjuk hero. Nak jadi pembela Islam lagaknya...

The Star tak mintak maaf dengan serius katanya...ambo tak tahu nak kata apa untuk pencacai yang tak tentu hala ni.

Inilah yang dikatakan bodoh 2 dalam 1…sanggup pulak tu nak bakar berlori-lori suratkhabar the star yang di beli sendiri. Bodoh piang punya orang...

Bagi ambo depa ni memang sesuai jadi penyalak sebabnya pun masing-masing tu dah rupa hero keling jer.


Juadah tak halal: NGO Melayu bakar The Star
Sekumpulan kecil lelaki berhimpun di hadapan pejabat akhbar The Star Pulau Pinang hari ini dan membakar akhbar berkenaan kerana menyiarkan artikel juadah berbuka puasa dengan memuatkan berita tentang restoran tidak halal dalam segmen sisipannya.

Kumpulan 11 lelaki itu yang mendakwa mereka mewakili beberapa NGO Melayu, pada mulanya memijak akhbar-akhbar berkenaan dan menuduhnya sebagai “akhbar haram” dan “berita palsu”.

NGO berkenaan termasuk kumpulan pendesak Melayu PERKASA cawangan Pulau Pinang, Suara Anak Anak Malaysia (SAAM) dan Persatuan Kemajuan Insan Malaysia.

Sambil membawa sepanduk kuning dengan slogan anti-The Star, mereka juga menuntut Kementerian Dalam Negeri mengambil tindakan lanjut ke atas editor akhbar milik MCA itu.

Mereka juga memberi amaran ‘tindakan lebih besar’ jika akhbar itu gagal memohon maaf secara serius kerana menyiarkan artikel berkenaan.

“Kita akan bawa tiga lori akhbar untuk dibakar jika mereka tidak mohon maaf dengan sewajarnya,” jerit ketua SAAM Mohamed Ghani Abdul Jiman.

Ketua Timur Laut PERKASA Mohd Ridzuan Mohd Azuddin berkata akhbar itu hanya mewakili golongan minoriti di negara ini tetapi telah melukakan perasaan golongan majoriti yang kebanyakan mereka beragama Islam.

Beliau mahu Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein mengenakan tindakan tegas dan keras ke atas The Star dan editornya.

“Mereka belum minta maaf secara serius bagi kesilapan mereka itu. Editor mesti bertanggungjawab terhadap kesilapan itu,” katanya.

Artikel pada 10 Ogos lalu yang dimuatkan dalam sisipan ‘Dining Out’ dengan ‘Ramadan Delights’ sebagai tajuk muka depan memuatkan berita tentang restoran tidak halal.

Sebelum ini, The Star telah menyiarkan dua permohonan maaf, iaitu pada 12 dan 17 Ogos lalu dengan yang terakhir memperincikan bagaimana kesilapan itu berlaku sambil menambah bahawa editor halaman sisipan berkenaan Johnni Wong juga telah digantung tugas.

Readmore...

Pandang kekasihnya, wanita ini lempar budak 12 tahun ke lantai...

0 ulasan
 
Seorang wanita ditangkap oleh pihak polis setelah melempar seorang gadis berumur 12 tahun ke lantai yang menurutnya telah melirik kekasihnya di satu acara pesta ulang tahun keluarga.

Candace Kiley, marah kerana dia melihat gadis itu melirik mata kearah kekasihnya yang berusia 30 tahun. Dengan rasa marah ia melempar gadis malang tersebut ke lantai. Serangan itu berjaya didilerai oleh anggota keluarga yang lain.

Gadis kecil itu mendapat luka di kepala yang diikuti dengan serangan asma.
 
Akibat cemburu butanya, Kiley kena hadir di mahkamah untuk kesnya pada 23 Ogos nanti.
Readmore...

Kita sula dan panggang sajer MakCik Hajjah Sitt Al-Wuzara ni...

2 ulasan
 
Pada ambo budak perempuan yang mengelarkan dirinya MakCik Hajjah Sitt Al-Wuzara ni bukan sajer biadab tahap melampau tapi juga seorang betina yang mahukan publisiti murahan dengan membabikan dirinya.

Tak kiralah dia nak anut agama apa tapi bab dia menghina Allah dan nabi Muhammad, yang membuatkan ambo naik darah dan kalau bertemu muka dengan budak lahanat ni memang satu sepakan tepat kemukanya dengan tapak kaki kanan ambo ni.


Mengikut GaySec dalam edisi #OpsRamadhannya, Arlene Tan adalah betina yang menamakan dirinya MakCik Hajjah Sitt Al-Wuzara ni. Apa pun kita tunggu dulu hasil siasatan dari pihak polis apakah yang didedahkan oleh GaySec ini benar atau tersasar.

Dalam merayau mencari cerita Makcik hajjah AlWuzara @ arlene Tan ini ambo terjumpa komen dari pembaca yang mahukan budak ni disula dan dipanggang macam ni. Begitulah antara kemarahan remaja islam disini terhadap betina yang tak sedar diri ini.

Apa yang menariknya betina ni tak keseorangan dalam bab menghina ini, dikhabarkan dia dinaungi NGO dari Malaysia dan Singapura. Betul atau tidak pihak berwajib kena menjalankan siasatan terperinci bagi kes ini. Takkan nak bagi muka pada mereka yang menghina kesucian agama kita.

Apa guna ada kuasa kalau tidak digunakan pada jalan yang benar.




Readmore...

Ngeri sesangat! Perempuan cantik dibogel, disula dan dipanggang

3 ulasan
 
Biar betul dengan dengan gambar ni. Besar sangat ke kesalahan amoi cantik ni sampai kena hukum dengan hukuman yang tak masuk akal ni.
Dibogel, disula dan dipanggang...pada ambo ianya hanyalah gambar yang diedit oleh mereka yang otaknya tak waras lagi.
Readmore...

Pengantin PerempuanTak Muncul, Pengantin Lelaki Nikah Pengapit Pengantin

0 ulasan
 
Untuk menghindari rasa malu kerana pengantin perempuan tak muncul ketika upacara pernikahan, seorang mempelai lelaki memujuk pengiring pengantin agar bersedia menjadi pasangan hidupnya.

Awalnya keduanya sepakat bahawa itu upacara itu adalah pernikahan palsu. Namun, ia kemudian jatuh cinta dan memutuskan untuk benar-benar menikahi pengiring pengantin perempuan tersebut.

Dikutip BBC, upacara pernikahan ini dilangsungkan November lalu di Taiwan. Namun, kedua mempelai bertengkar dalam soal jumlah tamu yang akan diundang.

Pertengkaran ini membuat mempelai wanita tidak hadir di acara pernikahan.

Agar tidak merasa malu di hadapan para undangan, mempelai lelaki meminta pengiring pengantin menjadi mempelai wanita.

Setelah pernikahan itu, si lelaki membawa kes ini ke pengadilan Taiwan. Mahkamah menjatuhkan hukuman denda kepada si mempelai wanita yang tak hadir itu, agar membayar 8.620 dolar AS sebagai pampasan kepada mantan calon pengantin lelaki.
Readmore...

Remaja berpuasa dan buat maksiat di bulan Ramadan

0 ulasan
 
Tindakan segelintir pasangan memadu kasih, termasuk berpakaian mencolok mata di kawasan rekreasi bukan saja mengecewakan pengunjung, tetapi mencemarkan kesucian Ramadan.

Golongan berkenaan tanpa segan silu duduk berduaan dan berbuat aksi hangat di tempat terbuka seolah-olah mereka hidup bersendirian di dunia tanpa peduli perasaan pengunjung yang hendak mengambil angin di kawasan berkenaan.


Apakah mereka ini tidak menyedari perbuatan mereka mencemar kesucian Ramadan dan memalukan umat Islam.

Lebih menyakitkan hati, kawasan taman dan rekreasi yang menjadi tempat mereka melepaskan hawa nafsu seolah-olah milik mereka saja dan pengunjung lain seperti tidak wujud di kawasan berkenaan dan tindakan kumpulan remaja ini menyebabkan ramai ibu bapa segan membawa anak-anak beriadah di situ.
Readmore...

Pelajar tahfiz kena liwat ketika suai kenal

0 ulasan
 
Seorang pelajar tahfiz berusia 9 tahun terlantar di hospital sejak empat hari lalu, dipercayai diliwat, dipaksa melakukan seks oral dan didera oleh tiga pelajar senior berusia 12 tahun sebuah sekolah agama tahfiz swasta di Kupang Baling di sini, ketika mengikuti minggu suai kenal selama 40 hari, bermula Jun lalu.

Bapa pelajar terbabit yang enggan dikenali berkata, anaknya yang hanya dibenarkan ditemui selepas minggu suai kenal yang dikenali sebagai tempoh berpantang itu tamat 30 Julai lalu mengadu dia diliwat setiap malam dan akan dibelasah jika menangis oleh pelajar senior itu. 

Selain anaknya, beliau mendakwa dua lagi pasangan kembar berusia lapan tahun turut di dera teruk hingga trauma tetapi mereka tidak mengadu diliwat. Sepanjang tempoh suai kenal itu, semua pelajar dilarang menghubungi keluarga atau waris mereka.

Beliau berkata, anaknya hanya merasai suasana selesa sebagai seorang pelajar selama seminggu sebelum kejadian itu.

Beliau berkata, niatnya menghantar anaknya ke sekolah agama terbabit untuk menjadi pelajar cerdik al-Quran hancur apabila anaknya diperlakukan seperti haiwan dan lebih malang mendapat pembelaan sewajarnya daripada pihak sekolah.

“Saya sedih dengan kejadian yang menimpa anak kerana tindakan murid yang hanya berusia 12 tahun mendera kanak-kanak 9 tahun dengan pelbagai cara, langsung tidak masuk akal.

“Pada mulanya kami sekeluarga memang tidak menyangka anak saya dipukul kerana pihak sekolah memberitahu ia adalah kesan alahan.
“Bagaimanapun, hati saya tersentak apabila doktor memberitahu, anak saya kena dera dan diliwat.

“Sebaik dimaklumkan mengenai kejadian itu saya membuat laporan polis pada 30 Julai lalu iaitu pada petang hari saya dibenarkan berjumpa anak saya.

“Anak saya juga mengadu tidak tahan dengan sikap guru di sekolah berkenaan yang tidak menyiasat sesuatu kejadian menyebabkan dia sering mengalah kepada pelajar senior berkenaan,” katanya di sini, semalam.

Sementara itu, jurucakap polis ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan mengenai kejadian itu pada 30 Julai lalu dan siasatan sedang dijalankan. ~ bharian
Readmore...