Manek Urai: Tuan Aziz ditawar kedudukan lebih istimewa!

0 ulasan
 
Di sebuah kedai kopi yang menjadi tempat persinggahan kalangan penyokong Umno di Manek Urai mereka mempersoalkan apa jaminan kerajaan BN terhadap masa depan Tuan Aziz Tuan Mat sekiranya gagal dalam misi menawan Dun Manek Urai.

Menjadi kebimbangan mereka kerana Tuan Aziz mempunyai pendapatan lumayan sebelum melepaskan jawatan sebagai pegawai kanan di Kesedar.


Ada seorang daripada mereka memberitahu Umno akan menawarkan gaji jutaan ringgit setahun sebagai ganjaran kerana melepas jawatan.



Malah sebelum ini pun sudah kedengaran suara-suara yang menyebut pada peringkat awal Tuan Aziz enggan melepaskan jawatan di Kesedar kerana tidak yakin boleh menang di Dun Manek Urai.



Mereka berhujah masalah dalaman Umno sendiri boleh menjadi barah kerana sekarang wujud pertembungan di antara kumpulan Dato� Ramzi Abdul Rahman dengan Dato� Wan Zaid Wan Abdullah.


Tuan Aziz dikatakan mempunyai hubungan lebih rapat dengan Wan Zaid. Kini Ramzi perlu memastikan Tuan Aziz gagal di Manek Urai sekiranya mahu karier politiknya di Kuala Krai bertahan lebih lama.
Iklan

sila klik ~ Jus Hebat Untuk Lelaki dan Wanita

sila klik ~ Bisnes Tanpa Modal Walau Sesen Pun - Komisyen 100 - 200 peratus

sila klik ~ RM 1.00 setiap pendaftaran

Komen sajer ler...