Abang angkat minta gambar bogel

3 ulasan
 
SAYA ada seorang abang angkat yang saya kenal semasa di tingkatan tiga manakala dia pula tingkatan empat. Saya tertarik dengan sikapnya yang baik, selalu solat dan tidak meninggalkan suruhan agama.


Sepanjang perkenalan kami, dia seorang abang angkat yang amat mengambil berat mengenai saya. Bagaimanapun, kami jarang berjumpa dan berbual kerana saya seorang pemalu.



Pada 2008 dia bercinta dengan rakan sekelas saya. Sejak itu hubungan kami menjadi renggang sedikit. Pada tahun yang sama, dia minta gambar saya dan saya menghantarnya menggunakan khidmat pesanan multimedia (MMS), namun dia tak puas hati. Rupa-rupanya dia mahu gambar saya tanpa seurat benang.



Saya menolak permintaannya namun berulang kali dia memujuk saya dan akhirnya saya penuhi permintaannya itu atas dasar sayang. Dia kemudian berjanji tidak akan meminta apa-apa gambar lagi daripada saya. Namun, janji tinggal janji. Dia meminta lagi gambar saya tanpa pakaian dan bila saya enggan memenuhi permintaannya, dia mengugut akan menyebarkan gambar yang saya berikan kepadanya sebelum ini.



Apapun, saya tetap berkeras tidak mahu melayan permintaannya lagi kerana tidak mahu memalukan keluarga. Berikutan itu, abang angkat saya berjanji akan memadam gambar bogel saya itu dengan syarat saya membenarkan dia menyentuh payudara saya. Saya amat terkejut dan kecewa dengan sikapnya itu. Apa yang patut saya lakukan sekarang? Saya menyesal dengan tindakan saya sebelum ini dan amat takut jika dia menyebarkan gambar bogel saya itu, Tolonglah saya.




Apa jawapan yang sepatutnya diberikan pada gadis yang bagi teman bodoh-bodoh alang ini. Ada otak tapi macam otak udang. Engko orang ada jawapan tak untuk masalah budak ni?



3 Responses so far.

  1. Biaqpila says:

    Salam prebet,
    cerita macam ni kadang2 atau selalu sengaja direka oleh pihak akhbar bagi melariskan jualan sahaja.

    ada ka org bangang nak pi cerita kisah peribadi kat suratkhabar..kahkahkah

  2. Tanpa Nama says:

    Почему регистрация не работает ?

  3. Tanpa Nama says:

    sebelum wat sesuatu...ingt la allah s.w.t ...solat tu la pendinding kite dlm kehidupan.insyaallah selamat dunia n akhirat.kuat kan keyakin kite kpd allah s.w.t yg mencipta segala2.tgk diri kite yg sempurne yg lengkap yg sebaik2 sempurna ciptaan.kite hendak lah sentiase bersyukur.ape2 yg berlaku itu satu ujian dari allah s.w.t..selalu la solat.berdoa selalu..insyaallah akn mendpt pertunjuk mcm mn nak selesaikan masalah.kuatkn keyakinan kite

Iklan

sila klik ~ Jus Hebat Untuk Lelaki dan Wanita

sila klik ~ Bisnes Tanpa Modal Walau Sesen Pun - Komisyen 100 - 200 peratus

sila klik ~ RM 1.00 setiap pendaftaran

Komen sajer ler...