Manek Urai: Kuburkan UMNO disini...

0 ulasan
 
Walaupun dalam keadaan hujan lebat beberapa minit bermulanya ceramah malam semalam, orang ramai berpusu-pusu dengan penuh semangat untuk mendengar ucapan yang disampaikan Ahli Parlimen Bukit Gantang, dan ADUN Pasir Panjang, Dato' Seri Nizar Jamaluddin.

"Apa yang Umno-BN buat terhadap Negeri Perak menyebabkan rakyat hari ini bukan hanya di Negeri Perak tetapi khususnya di seluruh Malaysia tidak boleh memberi keampunan kepada mereka", kata beliau.

"Apa yang berlaku di Perak mereka (Umno-BN) telah mempamerkan satu kerja, satu tindakan yang kita tidak boleh beri maaf kepada mereka, kerana mereka telah merampas hak rakyat. Kerja merampas hak rakyat ini adalah berdosa besar," ucap beliau lagi di hadapan rumah seorang penduduk Manek Urai Lama.

Tambah beliau, "Umno-BN tidak layak menyatakan parti mereka adalah parti yang membela Agama, Negara dan Bangsa. Mereka adalah pemusnah"

"Di Perak selama 51 tahun Umno-BN memerintah, Islam tidak pernah ditunjukkan, dibuktikan satu cara hidup, satu fahaman Islam, satu ajaran daripada Allah yang molek".

Mengharapkan rakyat Manek Urai dapat menterjemahkan apa yang telah berlaku di Perak sekarang, beliau mengharapkan tindakan mempertahankan dan mengekalkan pemimpin PAS di DUN Manek Urai ini satu petanda untuk menunjukkan bahawa rakyat semakin tidak percaya dengan kepimpinan BN yang diketuai Perdana Meterinya, Najib.

Dato' Seri Nizar mengakhiri ucapan dengan berkata, "Jadikanlah Manek Urai untuk mengebumikan Umno-BN dan mentalkinkannya".

Turut hadir dalam majlis tersebut adalah ADUN Pulai Chondong, Zulkifli Mamat
Iklan

sila klik ~ Jus Hebat Untuk Lelaki dan Wanita

sila klik ~ Bisnes Tanpa Modal Walau Sesen Pun - Komisyen 100 - 200 peratus

sila klik ~ RM 1.00 setiap pendaftaran

Komen sajer ler...