MANEK URAI: Pemimpin UMNO/BN dah mula cakap merapu

0 ulasan
 
Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai akan dijadikan anak angkat Kerajaan Pusat sekiranya Barisan Nasional (BN) menang pilihan raya kecil kawasan itu 14 Julai ini, kata Pengerusi Umno Kelantan, Datuk Mustapa Mohamed.


Katanya, Manek Urai di bawah BN akan memudahkan tumpuan terhadap usaha membangunkan infrastruktur dan meningkatkan taraf hidup rakyat di situ yang kebanyakannya hanya bekerja kampung dan berpendapatan rendah.


“Sebahagian besar penduduk Manek Urai memerlukan pelbagai bantuan daripada Kerajaan Pusat seperti pembangunan infrastruktur dan peningkatan taraf hidup,” katanya yang juga Pengarah Pilihan Raya BN DUN berkenaan, di sini semalam. – Bharian.


aku kata…


Terdesak sangat UMNO nak menang kali ini nampaknya…nak jadikan anak angkat kerajaan Pusat pulak tu. Mengapa pada tahun 2004 bila UMNO menang di Manek Urai tak dijadikan anak angkat masa tu. Mengapa kesempatan yang ada pada 2004, pembangunan infrastruktur dan peningkatan taraf hidup tidak dibangunkan. Mustapa tak payahlah nak tunjuk baik nak tunjuk lagak dengan kuasa yang ada di kerajaan pusat, jangan jadi pembohong penipu dulu, kini & selamanya.


Namun, satu perkara penting yang Mustapa terlepas pandang ialah rakyat Kelantan adalah bijak berpolitik. Lihat saja keputusan PRU 12. Semakin banyak habuan yang UMNO bawakan, semakin jauh UMNO dipijak keperut bumi…pelupa rupanya Mustapa ni.
Iklan

sila klik ~ Jus Hebat Untuk Lelaki dan Wanita

sila klik ~ Bisnes Tanpa Modal Walau Sesen Pun - Komisyen 100 - 200 peratus

sila klik ~ RM 1.00 setiap pendaftaran

Komen sajer ler...