Lelaki mati minum asid selepas rogol, tikam anak tiri

0 ulasan
 

GUA MUSANG: Seorang gadis berusia 15 tahun parah ditikam dan disimbah asid selepas dirogol bapa tirinya di Aring 1, dekat sini hari ini.


Lelaki yang disyaki merogol gadis itu pula mati selepas dikatakan meminum asid akibat ketakutan apabila tindakannya terhadap gadis itu diketahui penduduk kampung.


Pemangku Ketua Polis Daerah Gua Musang DSP Aziz Hassan berkata kejadian dilapor berlaku pada kira-kira pukul 10.30 pagi di ladang getah Aring 6 ketika lelaki itu membawa anak tirinya itu ke Gua Musang.


"Mereka dikatakan singgah di ladang getah itu dan di sana lelaki berusia lewat 50an itu dikatakan merogol anak tirinya itu sebelum menikam dan menyimbah gadis itu dengan asid.


"Kejadian disedari penduduk kampung yang kemudian memberi bantuan kepada gadis itu dan menghantarnya ke klinik kesihatan berhampiran," katanya kepada pemberita di sini hari ini.


Beliau berkata gadis itu dilapor dalam keadaan kritikal dan akan dirujuk ke Hospital Raja Perempuan Zainab Dua (HRPZ11) di Kota Baharu untuk rawatan lanjut.


Siasatan awal polis mendapati lelaki terbabit mati kerana meminum asid. Mayatnya dihantar ke Hospital Gua Musang untuk bedah siasat, katanya.

Iklan

sila klik ~ Jus Hebat Untuk Lelaki dan Wanita

sila klik ~ Bisnes Tanpa Modal Walau Sesen Pun - Komisyen 100 - 200 peratus

sila klik ~ RM 1.00 setiap pendaftaran

Komen sajer ler...