Nizar vs Najib Altantuya: Suruhanjaya Diraja - Najib Tipu 1 Malaysia!!!

0 ulasan
 
Petang semalam, bila menerima berita Kerajaan bersetuju menubuhkan Suruhanjaya Diraja, semua rakyat Malaysia agaknya melompat gembira, ada pula dikalangan Blogger sudah mula memuji Najib. Namun itulah kemahiran Najib, menipu daya 1 Malaysia, Najib sudah tipu 1 Malaysia. Benarkah Najib telah menubuhkan Suruhanjaya? Ia sebenarnya hanya Suruhanjaya mengkaji “PROSUDER SIASATAN” bukannya Suruhanjaya Siasatan Kematian Teoh Beng Hock.

Sebenarnya ia hanya Inkues yang ditubuhkan Najib menyiasat kematian, Yang mengejutkan Inkues ini diketuai oleh seorang Majistret yang mana jawatan Majistret hanyalah standard “Tadika” kalau nak dibandingkan sistem pendidikan. Majistret juga boleh dilantik dikalangan Siswazah baru graduate atau pegawai Polis. Maknanya Majistret hanya dikalangan budak suruhan atau budak berhingus! Kalau HAKIM MAHKAMAH RAYUAN pun BOLEH DIBARUAKan UMNO Inikan Hakim bertaraf Majistret.

Inkues sebenarnya standard biasa siasatan, sesiapapun yang tidak berpuas hati dalam mana mana kes polis boleh memohon Inkues, seperti juga Inkues “lakonan” yang dibuat kononnya untuk menyiasat Anak Samy Vellu yang dipercayai membunuh kekasihnya Sujatha yang juga seorang pelakon, dalam inkues tersebutpun beberapa bukti penting dan sampel darah telah hilang apakah yang kita boleh harapkan Inkues kematian Teoh beng Hock?

Ia hanya lakonan Najib, rupanya Najib walaupun baru pulang dari mengerjakan Umrah, Sikap Puaka, Licik dan Jahatnya tidak pernah Hilang!! Apa sebenarnya mereka sedang dan mahu Najib dan regimnya mahu lakukan memperdayakan rakyat Malaysia, mereka mahu menutup skandal dan punca kematian. Andai Suruhanjaya menyiasat kematian ia akan membongkar Konspirasi dan pengarah sebenar disebalik kematian Beng Hock.

Nama seperti Najib (yang juga pengerusi perhubungan UMNO), Khir Toyo (pemikir kejahatan Umno) pasti akan terbongkar sebagai orang yang mencetuskan satu Konspirasi Politik seperti yang berlaku di Perak. Mereka mahu menutup diantara mereka, SPRM, Musa Hassan dan pimpinan Umno sedang beruasaha menutup segala skandal ini dengan tipu daya ala Najib!

Saya berharap esok semua pimpinan Pakatan dan Keluarga Beng Hock membuat sidang media esok membantah keputusan penubuhan Suruhanjaya olok olok Najib, ia tidak akan langsung merungkai sebarang persoalan dan punca kematian, ia akan hanya bertujuan melenyapkan bukti penting seperti mana Inkues kematian kekasih anak Samy Vellu, Sujatha juga dituduh membunuh diri walaupun keluarga mengatakan ia dibunuh oleh anak Samy Vellu, rupanya inkues yang ditubuh hanya mahu melupuskan bukti. Bukan menyiasat kebenaran.

Sandiwara PDRM boleh anda lihat hari ini, bila keluarga Beng Hock datang untuk membantu siasatan, mereka hanya disoal Polis soalah soalan bodoh sepert,i adakah Beng Hock gila? Adakah Beng Hock ada masalah kewangan? Adakah dia mempunyai masalah peribadi? Yang mengejutkan soalan apakah Beng Hock merokok? Soalan soalan bodoh inilah juga anda akan lihat dalam inkues kematian Beng Hock. Inkues ini akan sama nasibnya seperti Inkues kes Anak Samy Vellu dan Perbicaraan Altantuya. Ia hanya Sandiwara.

Wahai 1 Malaysia..

Selamat ditipu oleh Najib Altantuya!!

Lawan Tetap Lawan

sumber : Reformis Muda
Iklan

sila klik ~ Jus Hebat Untuk Lelaki dan Wanita

sila klik ~ Bisnes Tanpa Modal Walau Sesen Pun - Komisyen 100 - 200 peratus

sila klik ~ RM 1.00 setiap pendaftaran

Komen sajer ler...