Pemimpin UMNO merepek lagi!

0 ulasan
 
PAS tidak perlu melibatkan DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dalam perbincangannya dengan Umno mengenai kerajaan perpaduan, kata Ketua Penerangan Umno Ahmad Maslan.

Beliau berkata ini kerana PAS mempunyai kekuatannya sendiri dalam mengadakan perbincangan dengan Umno mengenai isu-isu perpaduan orang Melayu dan tidak perlu meminjam kekuatan parti lain.

"Umno merasakan ada kejujuran dan keikhlasan apabila Presiden PAS Datuk Seri Hadi Awang menyuarakan cadangan mewujudkan kerajaan perpaduan dan Umno sentiasa bersikap terbuka untuk mendengar dan menimbang apa-apa cadangan yang dikemukakan oleh PAS," katanya kepada Bernama.

Bagaimanapun, beliau berkata Umno berharap PAS akan dapat memperincikan cadangan itu sebelum sebarang rundingan rasmi antara kedua-dua pihak dapat dijalankan.

Ahmad berkata perpaduan sebenarnya baik untuk semua rakyat Malaysia tanpa mengira bangsa dan selaras dengan gagasan 1Malaysia yang mendahulukan rakyat.

Lihat sajalah gaya si Maslan ni nak melagakan PAS dengan PKR & DAP dalam Pakatan Rakyat. Katanya perpaduan baik untuk semua rakyat Malaysia tapi mengelak untuk berbincang dengan rakan PAS dalam PR.

Ya...memang benar PAS punya kekuatan sendiri sebab itulah UMNO mula tergila-gila nak bekerjasama dengan PAS sekarang ini...

Iklan

sila klik ~ Jus Hebat Untuk Lelaki dan Wanita

sila klik ~ Bisnes Tanpa Modal Walau Sesen Pun - Komisyen 100 - 200 peratus

sila klik ~ RM 1.00 setiap pendaftaran

Komen sajer ler...